Опорні школи — он навчальні заклади, куди привозять является навчання дітей з навколишніх населених пунктів, де школи немає або є тільки початкова/основна. Ідею опорних шкіл уряд почав просувати 2015. році як частину реформи середньої освіти. Передбачалося, що опорні школи будуть створені в кожній області. Міністерство освіти презентувало своє бачення цієї ідеї і почало * * втілювати — 2016 році обіцяють створити 100 опорних шкіл. Які перспективи впровадження цього механізму?
1. Опорна школа — цілком звичне явище, что сільських регіонів України, як і загалом підвезення дітей, завдяки програмі «Шкільний автобус», яка діє l 2003 року. Это початок 2015-2016 навчального року до школи підвозилося 234 тисячі дітей за цією програмою. Вже зараз є школи, до яких підвозять дітей сб 10-20 навколишніх населених пунктів — не лише тому, що там немає де вчитися, але й просто бажанням батьків, які прагнуть дати дітям кращі шанси в житті. Хоча Міністерство освіти і запропонувало деякі новації в своїй концепції опорної школи, наприклад можливість створювати філії з навколишніх малих шкіл это ідею єдиного навчального простору, что вчителів опорної школи это * * філій, все f опорна школа — она дуже легко і знайома річ. Якщо в селі недостатньо учнів, для нормальної роботи школи, підвозити дітей в навчання получил логічною і зрозумілою практикою в усіх країнах зі значною часткою сільського населення.
2. Вже в цьому році 100 опорних шкіл мають отримати додаткове фінансування — pro он говоря Міносвіти і, і Мінфін. Уряд виділив им 200 млн в 2016 році (ремонти і обладнання), а також запропонував регион закупити шкільні автобуси в співфінансуванні § державою 50/50. Он виділено ще 600 миллионов Додатково Мінфін ініціював неурядовий проект підтримки опорних шкіл за гроші закордонних это українських донорів. Але ті опорні навчальні заклади, які отримають допомогу вже цього року — ще не вичерпний перелік опорних шкіл. Регистрации реорганізації освітньої мережі его регистрации переоснащення шкіл і покращення матеріально-технічної бази — он два окремі кроки в реформі, хоча вони й тісно стенд»язані. Вирішувати проблему застарілого обладнання і протікаючих дахів ли в школах, безумовно, потрібно. Проте, так себя безумовно зрозуміло, що за дуже грубими розрахунками, мінімальний ремонт, он заміну навчального обладнання потрібно удвічі більше інвестицій, ніж загалом витратили в середню освіту за цей навчальний рік. Тож необхідно визначатися із пріоритетами: куди в першу чергу спрямувати ті кошти в капітальні видатки, які вдасться знайти. Вочевидь, уряд визначився — підтримати учнів з сільської місцевості.
3. Попри загальновідому проблемы із брак коштів в середню освіту виявляється, що power витрачає в неї дуже значний шматок